понедељак, 19. јануар 2009.

Reklama

"Vesna" reče zanosna plavuša u svojim ranim dvadesetim "kako je tvoj veš TAKO beo?"

Na to, simpatična azijatkinja se okrene, napravi pauzu u pružanju svojih 276 čaršava i ponosno reče:

"To je zato što koristim XYZ prašak!"

Na te teatralne reči, njena komšinica, Milena, se zabezeknu i reče:

"Pa postoji neki prašak koji to može?!?!"

"Naravno," potvrdi simpatična azijatkinja Vesna "XYZ sadrži tetra-nano-sega-mega PLAVA zrnca koja imaju ugrađen sistem samodetekcije prljavštine, i zato je moj veš tako beo!"

Na te ozbiljne reči, čak se i njihova deca, simpatične plavuškaste dvanaestogodišnjakinje prestadoše igrati, pa jedna reče:

"Mama, i mi moramo imati taj prašak!"

S njenim mišnjenjem se složio i zlatni retriver koji se tu od nikud pojavio, a onda Vesna šapatom reče komšinici, pokazujući na prosedog baju koji izlazi iz džipa od cca 50 godina:

"I mom mužu se dopada ovako čist i mek veš, hi hi hi!"

3 коментара:

  1. WOW! It works on so many levels! Pored reklame za prašak imaš i poruku o toleranciji i integraciji! Reklama nam govori da je "kinizacija" sveta neizbežna i da što pre treba da se naviknemo! Uskoro će svako od nas imati po jednu kosooku Vesnu, što u komšiluku, što u kući... :D

    ОдговориИзбриши
  2. Poshtovani,
    vidim da nudite odgovore na mnoga uzvishena zivotna pitanja. Molio bih Vas ako mozhete da mi pomognete da na jedno od svojih lichnih, nadjem odgovor.

    Naime vec danima me muchi, dal` chajni keks moze da se jede sa mlekom... i dal` je to greh?
    Skoro pa zahvalan... Kolega Č.

    ОдговориИзбриши
  3. Potovani Kolega Č., moram da Vas razočaram i razuverim da ja ne nudim odgovore na pitanja.

    Što se tiče Vašeg pitanja, puno sam razmišljao i evo šta sam smislio:

    uz mleko možete jesti čajni keks, ali i čajnu kobasicu, šta Vam je već po volji.

    Greh je ako zloupotrebite čajnu kobascicu pa pokušate da je stavite u čajni keks (da izvinete na izrazu, nemam nikakve aluzije, majke mi)

    ОдговориИзбриши