среда, 21. јануар 2009.

Iron Maiden ... u mome selu!

Jutros mi se desilo nešto prilično šokantno.

Krenem ja na posao,sva pospan i još ne odmoren od proteklog dana, za razliku od kiše koja je bila baš živahna; nabijem kapu na glavu, kišobran u ruci i krenem polako ... i uz put, krajičkom oka ugledam plakat za koncert IRON MAIDEN.

Momentalno razbuđivanje. Nije meni novost da Maiden svira u Beogradu 10. februara, nego činjenica da se to ustvari dešava!

Odmah sam se setio veselih devedesetih kada sam kao klinac ulazio u taj svet i kada sam samo maštao o bilo kakvom koncertu, kojih tada (sećate se tog milog vremena?) nije bilo, baš kao hleba, ulja, struje ... Sećam se kako sam gledao snimke sa koncerata pa se čudio kako po tamo nekim mestima u nemačkoj izlepljene plakate za koncerte i verovao sam da to nikada neću doživeti u ovoj zemlji.

I eto, zastao sam i blenuo u plakat nekoliko minuta neverujući u ono što vidim.

Dakle, veliki Maiden stig'o i u moje selo ...

1 коментар:

  1. Sad mi je jasan izraz "globalno selo". Pa ti opet kritikuj novu vlast, loša ti, a.

    ОдговориИзбриши