уторак, 6. јануар 2009.

Kafa

Pozvali meni sinoć neki drugari ... staro društvo sa kojim se viđam jednom ili dva puta godišnje da popijemo kafu i malo se ispričamo.
Stanradno počne priča sa onim "Šta je novo?" ... ja tu rešim da u vidu blitzkriega izbacim sve šta je novo u mom životu:

novi posao, nova devojka, kako sam otkrio kultnu emisiju na B92 "Dizanje", kako sam posato fan "Hladnog piva", kako sam se upravo vratio iz Slovenije ... i tako, super super što bi rekla ona baka na klipu što hoće da se oveša od muke.

I sve super išla spika dok se neko nije dohvatio budalaste teme Srbi-Hrvati-Tajlanđani-Aboridžini-Marsovci ... grrrrr. I naravno, odmah počne da se rasipa hejt ("hate"= mržnja) na sve strane, ja tu uvek popizdim, počnem da teram kontru, ne zbog kontriranja nego zbog meni smešne jednostranosti mišljenja ljudi koji jednostrano misle o ljudima za koje tvrde da misle jednostrano (ovo baš ima smisla, zar ne?).

I mi se tu skoro i posvađamo ... e j***** vas i kafa, i Hrvati, i Srbi, i Marsovci i svi ostali ... idem kući da sednem za komp i da nešto kodiram.

Moj komp nema problema sa svim tim -izmima ...

1 коментар:

  1. Shta to tvoji drugari imaju protiv Marsovaca... Uvredjen sam... Chak je i moj kompijuter blago zblanut... On je vrlo netolerantan prema netoleranciji.Kod nas na marsu (uvek prvo malo slovo) bi to bilo strogo kaznjeno chitanjem Mike Anticca sve do prve emocije. Inache ja sam marsovac(uvek prvo malo slovo), mozda i chak ciganin, jevrej, hrvatskog porekla, muslimanske verosipovesti, sa marsa (zapamti vecc jednom ovo za slovo)...

    ОдговориИзбриши