понедељак, 6. децембар 2010.

Ravnodušnost?

Odavno nisam pisao, barem ne jezikom koji može da se pročita. Nikada se nisam plašio da nemam šta da kažem, već suprotnog: da imam da kažem previše toga. Previše toga što ionako ništa ne znači i onoga što ništa neće promeniti. Nikad. Dobro, možda nekad, jer moje verovanje u nasumičnost i verovatnoću mi svaku nemogućnost začini zrnom skrivene verovatnoće ... nah, ionako nije bitno.

Osećam da ne moram da pišem šta je novo: oni koji trebaju i žele da znaju ionako znaju. Svi mi smo knjige, otvoreni i dostupni, samo je pitanje koliko je čitaoc zainteresovan i tako je uvek. I u svemu.

A kako svet izgleda kroz moje oči? Pa ne znam, iskreno. Kao i uvek ... uh to uvek ... previše drame oko stvari koje to ne zaslužuju, ali i oko onih koji to zaslužuju, tako da uvek stignem do proplanka sa koga više ne mogu razaznati ništa jasno, tako da i moje vilin oči više ne mogu jasno videti.

Nade, misli, izgledi, ples sa verovatnoćom, razočarenje, nerazumevanja, emocije, razlozi, odgovori, čekanja ... smiksano u tom blenderu marke "Život", kupljenom u kineskoj radnji, bez ikakvog razloga i povoda.

Ali to je ionako još jedan mali trn u mojoj kruni, i verovatno ne bode drugačije od ostalih. Osim što bode svežije. Znam da će ionako pre ili kasnije neki drugi trn preuzeti njegovu ulogu, pa mi je svejedno.

Mislite da govorim o ravnodušnosti? Onda stvarno ništa ne znate ...

3 коментара:

  1. @: "Svi mi smo knjige, otvoreni i dostupni"
    "Свако тело је књига, књига крви. Где год отвориш, читаш." (Клајв Баркер)

    ОдговориИзбриши
  2. Bravo Miki, upravo mi je to bila ideja, tj. ta rečenica citirana sa tvoje strane, tako davno :) Vidiš, oni koji trebaju da se pronađu, pronađu se ... nekakav fatalizam, samo savršena matematika!

    ОдговориИзбриши
  3. Knjiga je inspiracija duse, zbirnica znanja, iskustava, misli i emocija... Svrha i smisao knjige je da bude procitana i dostupna ljudima koji zele da je citaju...

    Ako se SAMA zatvara i krije od tuđih pogleda,
    Ako ne daje odgovore na naša pitanja, ili bar ideju gde bismo taj odgovor mogli potražiti,
    možda to ima nije knjiga...možda ipak nismo svi knjige...

    ОдговориИзбриши