среда, 16. септембар 2009.

Facebook ...

Ponekad postavimo sebi neke principe koje branimo dugo vrmena, ali na kraju pređemo preko njih iz ovih ili onih razloga. Ne znam da li bih to nazvao nedoslednoću, kolebljivošću ili praktičnošću.

Upravo to me je mučilo pre 2 dana, kada sam shvatio da je jedini način da kontaktiram sa ljudima koje sam zaboravio pre (bukvalno) 10 godina - mojim drugarima iz srednje škole i sa akademije, upravo i jedino Facebook. Mi smo se rastali pre ogrmonih 10 godina, pre ere mobilnih telefona i mejlova, IM naloga i sličnog, tako da su nam u najboljem slučaju ostali brojevi fixnih telefona, što i nije neka stvar.
I tako, posle jedne besane noći, za i protiv, odlučio sam da pređem preko sve mržnje koju sam gajio preko FB i juče otvorih nalog ... i juče mi je bio možda najšokantniji dan u životu!
Čuo sam se (i video čak) sa 30-tak ljudi iz tog zaboravljenog doba, saznao da se pravi okupljanje klase (i to na moj rođendan!), padao u šokove zbog "imam dvoje dece" i premro kad sam čuo da jedan drugar, nažalost, više ne hoda pod ovim Suncem.
Sve u svemu, šokantno!
Nekad treba pogaziti svoj princip, definitivno.

1 коментар:

  1. Druže normalni ljudi se razvijaju i oni ne pogaze principe, već ih prevaziđu. Ja lično ne bih voleo da sam pre godinu dana bio pametniji nego danas.

    ОдговориИзбриши