субота, 12. март 2011.

Molba


Ja dole potpisani, od oca Meseca i majke Zore, po zanimanju Sanjar i Lutalica, privremeno naseljen u Bulevaru Vetrova, molim vaše Ministarstvo Haosa i Nemira nekoliko stvari.

Prvo, molio bih vas da me, ako je nekako moguće, izgubite iz vida barem na nekoliko dana. Eto, samo me zanemarite tek nekoliko dana, zaboravite na vaše nadležnosti nadamnom i pustite me da ponovo malo budem onaj stari koji je lutao nebom sve od Oriona do Pegaza. Dozvolite mi da barem nekoliko dana provedem među drevnim stablima vilenjačkih šuma, da se divim tankosti paukovih mreža, letu ptica i bojama koje nosi svaki akord, da izvadim svoju iglu od mesečeve kosti i da zašijem svoju kožu za vetar.

Dalje, molio bih vas da porazgovarate sa knjigovođom vašeg ministarstva a u vezi duga koji moja persona poseduje kod vas. Da se razumemo, verujem i ja da ništa nije slučajno, odnosno da je sve možda i slučajno ali u neku ruku zasluženo, te da je sav dug i opravdan. Verujte, trudim se da, koliko mi to prilike dozvoljavaju, vratim sav dug i kamatu koja se nataložila, ali me ipak malo kopka to koliko je duga ostalo još na računu i kada ću ga konačno isplatiti. Znate, dolazi proleće pa sam mislio da investiram na nešto što ne spada baš pod vaš resor ...

Ukoliko do sada nisam previše zahtevao od vas, molim vas da na kraju podarite i meni i sebi malko amnezije, privremene, pa da se ni vi ni ja ne sećamo jedni drugih barem nekoliko dana i da vidimo kako će nam biti.

Hvala unapred i molim vas da me, u što kraćem vremenu, obavestite o tome šta ste odlučili.

4 коментара:

  1. Kako su se neke stvari ipak promenile od Frodo Baginsa...

    ОдговориИзбриши
  2. Ljubavi, u svakom od nas jeste hobit, čak i ako je taj hobit Frodo. I svako od nas ima na leđima onog jednog koji ga tera da stane na put i pusti da ga put odvuče. Ipak, ponekad, posebno u dubokoj noći, postaje teško razlikovati putnika od puta, onog koji hoda od onoga koji je hodan ... a ja ponekad samo poželim da se vratim na put koji ne beše ovakav kad napustih Numenor :)

    ОдговориИзбриши
  3. Уместо свих пет коментара које сам побрисао:
    Сјајно!

    ОдговориИзбриши