среда, 11. март 2009.

Možda je dosta

Možda je dosta svega! Ovo pokušavam da ponovim sebi dnevno koliko god mogu puta: nešto kao mantra, da ubedim sebe da moram malo da stanem.

Pokušavam danas da sumiram gde su mi otišla dva meseca ove godine ... i nema ih! Da, nema ih; isparili, nestali, rasuli se ... a ja nemam ništa od toga.

Godinu sam počeo sam velikim zamahom na veeelikom projektu, četvorocifrene cifre (koje će kao da reše probleme - ali problemi nikad ne leže u ciframa), privlačne priče i slično ... Onda sam zaseo i kopao, i riljao, i orao po celi dan: od 08-16 na redovnom poslu, i od 16-02 kod kuće ... i tako skoro 2 meseca.
I šta se na kraju desilo .... ono što sam i mislio da će da se desi kad se ne ispoštuju procedure, dogovori, kad si mlak i nesiguran u startu. Desilo se da me je sve toliko pritiskalo, u isto vreme zapeo sam o nešto što oni koji su mi dali posao nisu bili sposobni da mi obezbede (neka tehnička dokumentacija), rokovi su probijeni i sada meni šalju mejl "eto, sad smo probili rokove, znaš ..."

Kad podvučem crtu, ja sam tu ispao mazga. Ali tako mi i treba. I da budem iskren, više mi uopšte nije stalo za njihove četiri cifre.
Stalno mi se u misli vraća"bolje džaba sedeti nego džaba raditi" ... ako neko želi da me ubedi u suprotno čik neka proba: ja sam kralj radnje za džabe i stvarno sam polupao glavu (a i onaj donji deo leđa) od poslova za dž koji treba da me odvedu u neku bolju mogućnost.

E pa ... možda je stvarno dosta. Možda treba da malo povučem ručnu, stanem i sagledam svet drugačijim očima. Očigledno je da se ne bogati onaj koji mnogo radi, niti koji je ekspert, niti koji ispravi svaku krivu drinu i očini neki boljitak ovom svetu ...

Ali pitanje je da li ja uopšte želim da se bogatim ... šta je uopšte cilj cele moje ludosti. Mislim da sam to pronašao u stihovima STING-a, u jednoj divnoj pesmi i sad ću probati da je nekako prevedem:

"On deli karte kao da meditira
I oni koji igraju sa njim nikada ne posumnjaju
Da on ne igra da bi zaradio novac
Niti da bi bio poštovan

On deli karte ne bi li pronašao odgovore
Tajnu geometriju prilika
Skriveni zakon mogućih ishoda
dok brojevi vode ples ..."

6 коментара:

  1. Mogao bi da iskoristiš lepo vreme, pa da se džaba prošetaš i povratiš u život onaj donji deo leđa... A i glavi bi ti prijalo. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16. март 2009. 09:45

    Gledaj brate da se cistis odavde, jer ces celi svoj zivot raditi u Srbiji za dzabe.Jos ce iza ledja da ti govore da si konj.Sefofi, koji su bar dva stepena intiligencije ispod tebe ce te maltretirati, a ti ces provesti svoj dragoceni zivot u nerviranju. E pa kazi dosta je bre. Udari sakom o sto i posalji im razglednicu"Zbogom zohari" Srecno!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20. март 2009. 10:56

    Zemlja dembelija.. eh.

    http://www.sampioni.com/

    ОдговориИзбриши
  4. au... to mi deluje kao premor. ja bih ti prepisao onesveshcivanje od alkohola ali ti ne pijesh. procitaj malo tekstova sa http://www.sampioni.com/, mozda te oraspolozi... ili zabrine... ko zna:)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман21. март 2009. 18:55

    Djordje brate, da li da se zahvalim ili ne, u svakom slučaju zgrozio sam se kakvih shampiona ima. A ja mislio da su moji s posla super shampioni. Dragom nam prijatelju autoru ovog bloga ne preporučujem da izlazi na gore navedenu lokaciju, zbog radi duševnog zdravlja.

    ОдговориИзбриши