уторак, 28. април 2009.

Skoro TB (terabajt)

Hm, ne želim da ovo bude neka computer freak priča, jer (na sreću) još uvek nema previše ovakvih kao ja ... ali danas imam povoda za priču sa ovakvim naslovom.
Naime, danas sam pazario hard disk od 640 GB, što u zbiru sa postojećih 150 GB (super brzim - a i još više super skupim - Raptorom) iznosi oko 800 GB ... bre!

I sad je počelo ono zbog čega sam i uložio u zidanje magaze ... tovarenje svakojakog đubra u istu tu magazu!

Eh, svaki dan se smejem tata-Radiši zbg njegove hrčkovite-kompulzivne opsesije da sve skuplja i stavlja u podrum, međutim, mislim da je on za mene mala beba! Ukoliko bih mogao da nekako izvadim podatak koliko sam dao para (i koliko vremena sam potrošio) na kupovinu praznih CD/DVD-ova (kojih sada čini mi se imam u hiljadama u kući) verovatno bih došao do računice od jednog dobrog polovnog automobila!

Da li je to bolest il' samo poremećaj, verujem da će nauka objasniti u godinama koje dolaze, ali evo samo jedan podatak: imam preko 3600 albuma i to samo iz oblasti rock/metal žanra i verovatno još oko 400-500 koji nisu u toj branši. Da ne spominjem količinu filmova, softvera, igara, beskrajnih back-upova koja sam godinama brižljivo slagao, katalogizirao, prepakivao, ponovo rezao, ponovo katalogizirao ... i tako u nedogled.

Sad je došlo na red da tih 3600 albuma prebacim u magazu, tj na novi Hard disk ... suludo, zar ne?! Kad bih uzeo da slušam sve što ću imati u tom folderu (dakle tih 3600 albuma) trebalo bi mi oko 120-150 dana uzastopnog slušanja 24/7 ... Eto, sad sedim, kucam ovo, smejem se, i ne verujem šta upravo radim!
Iako sam muzički fan, verujem da sam od sve te količine albuma pustio možda samo 20%, a slušam verovatno samo 5% ... a to me opet ne sprečava da svakodnevno obogaćujem svoju kolekciju za 10-20 novih albuma ....

I dokle tako? Pitam upravo samog sebe ... pa ne znam. Ludilo je u progresu, rekao bih, i nije sad red da se zaustavlja kad je krenulo. Za ludilo nema krize, pa neka se kotrlja kad je krnulo!

5 коментара:

  1. nisi ti bolestan brajko, ima to i svojih dobrih strana, valjda, trebalo bi.Nego kolko ti treba vremena da sve to prebaciš u tu tvoju aždahu.Ako već nisi bolestan a ono ćeš dobiti u najmanju ruku šuljeve, spondilozu.... Stigneš li da poljubiš devojku.Jedeš li ti što god.cccccc freaku li jedan.

    ОдговориИзбриши
  2. Hehe, a ja ipak mislim da se o bolesti radi ... Trebaće neko vreme, šta znam, za nekih 2 sata sam prebacio 15 DVD-a (al nisam radio samo to) ... a što se tiče devojke ... pa ima jednog dana da osvane u "Blicu" naslov "Sekirom u glavu zbog kompa" :D

    ОдговориИзбриши
  3. Pa iverka ne pada dalje od klade, kakav tata.....

    ОдговориИзбриши
  4. Prodajem auto 1.4, benzinac, ili menjam za preko 3600 albuma i to samo iz oblasti rock/metal žanra i verovatno još oko 400-500 koji nisu u toj branši i veću količinu filmova, softvera, igara, beskrajnih back-upova koji su brižljivo slagani i katalogizirani. Šifra: ludo i brzo.

    ОдговориИзбриши